Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.03.2010, 10:10   #10
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
Hej, ale własnie o to chodzi zeby to było powietrze pod cisnieniem a nie oliwa. Powietrze jest scieśliwe a olej nie, to sie ma zupelnie inaczej zachowywać.

Nie odmierza się oliwy do lag tylko mierzy sie powierzchnie od lustra do krawędzi wcisnietej do konca lagi. a te ml sa podane zebyś wiedział ze dwie butelki musisz kupić....
Podos prawde Ci powie !! i wiecej się nie pytajcie
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaki olej do singla na długą wyprawę? Lupus Silnik, sprzęgło, skrzynia 33 05.10.2017 22:46
Olej do scottoiler'a - jaki? hans Wszystko dla Afryki 20 19.11.2012 12:49
Jaki olej wybrać na dolewkę??? JarekAT Silnik, sprzęgło, skrzynia 33 25.10.2012 18:32
Posiadacze RD03 - jaki olej silnikowy używacie ?? Babel Regularne czynności serwisowe 55 09.07.2011 23:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.