Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.03.2010, 19:01   #11
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

Z membranowymi rzeczywiście jest tak, że trzeba dłużej kręcić jak się wypali paliwo od elektrycznych. Zazwyczaj na elektrycznej nie zdąże nawet się zatrzymać gdy wypale paliwo i muszę przekładać na rezerwę... a w Mikuni koledzy mają ten problem i raczej jeżdżą na cały czas włączonej rezerwie (paliwko się wtedy może skończyć z zbyt niedogodnym momencie )
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... azure Uklad paliwowy i wydechowy 2 02.07.2013 22:18
Pompa Mikuni hero Wszystko dla Afryki 2 29.10.2008 21:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.