Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki

Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania!

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.03.2010, 11:15   #1
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,023
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 6 godz 39 min 9 s
Domyślnie

Darek, ale ten zawias w ciężkim moto bez przerobienia go nie ma prawa działać tak jak powinien relatywnie do YZ. Nie oszukasz konstrukcji, setów, same sprężyny to nie wszystko.

Sety są ustawione pod określone warunki - zestrojenie i tak na gotowo robi się pod jeźdzca i masę oraz zastosowanie a nie bierze się tego z palca.

Przydałoby się mimo wszystko zrobić polerkę lag od środka i pare innych zabiegów, aby ten zawias mógł pracować w ciężkim moto.

Konstrukcyjnie i tak jest to sporo lepsze niż zawias od LC8 - YZ akurat mają bardzo fajne zawiasy, ale to nie zmienia faktu, że trzeba mocno dopracować. Pojeździ i będzie wiadomo.
Najgorsze będzie narazie hamowanie przodem - bez zabiegów będzie nieźle nurkować - a to nie jest przyjemne. Mam założony drugi komplet zawieszenia już u mnie (też magnum 50) i są niemal nowe - pomimo tego, że są ustawione już na twardo, mam już listę rzeczy do wymiany łącznie ze sprężynami. Pod masę tego moto potrzebować będzie minimum 4,8 - 5,2 Nm/mm sprężyn a to tanie nie jest - ewentualnie progresy (przy tego typu zawiasach sprawdzi się).

Sety ustawia się też pod zastosowanie oraz gęstość oleju, wierz mi, że nasłuchałem się zawodowców i sam na sobie to przeszedłem i wiem, że to jest naprawdę sztuka ustawić dobrze zawieszenie.

Zawsze możesz podstawić moto np. do Sancheza (Kurowski) i zostawić koło 500-1000zł za pełną personalizację zawieszenia pod danego człowieka.
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.03.2010, 12:59   #2
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ramires Zobacz post
Zawsze możesz podstawić moto np. do Sancheza (Kurowski) i zostawić koło 500-1000zł za pełną personalizację zawieszenia pod danego człowieka.
Niestety Sanchez Senior ma w dupie takie przeróbki i kasa go za taką robotę nie interesuje.
Przed chwilą dzwoniłem.
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
7-8 czerwca oraz 23-24 sierpnia Paszków Rally i Adventure Bandit Imprezy forum AT i zloty ogólne 12 16.06.2014 12:18
KTM Rally luzMarija Ciuch Afrykańczyka 4 10.10.2010 22:47


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.