Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.02.2010, 09:19   #11
mczmok
 
mczmok's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: RADZIONKÓW ŚLĄSKIE
Posty: 62
Motocykl: Deauville and ETZ 250
Przebieg: >200000
mczmok jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 22 godz 42 min 22 s
Domyślnie

Aby ograniczyć iskrzenie należy dodać kondensator równolegle do styków-stosuje się takie rozwiązania np.: w przerywaczach mechanicznych do zapłonu.
Co do pojemności to trzeba ją dobrać indywidualnie.
mczmok jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) pekos1988 Uklad paliwowy i wydechowy 23 19.03.2013 21:26
O-ring pompy paliwa banditos Uklad paliwowy i wydechowy 1 26.03.2011 12:05
czy to przekaźnik pompy paliwa? MChmiel Układ elektryczny i zapłonowy 4 04.05.2010 22:33


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.