![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
![]() Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
|
![]()
To może napisze dlaczego i ja zdecydowałem się na remoncik:
Po pierwsze nie mam możliwości wydania jednorazowo 3 - 3,5 tysiaka na piec w naprawdę dobrym stanie - moja poprostu by na to nie pozwoliła ![]() Ze względu że mój silnik zaczął naprawde mocno kopcić kupiłem myślę w dobrej cenie (1 tyś) kompletny silnik w stanie bliżej nie znanym. Włożyłem jako tymczasówkę na czas remonciku poprzedniego. I tak sobie zbieram tajle powoli: Uszczelki pod głowice - 2x chyba 90PLN Uszczelniacze - nie pamiętam Kosz sprzęgłowy kompletny w super stanie - 100 Wałek - 210 Teraz oddam głowice do "obróbki" I tak co miesiąc coś dziubne. Może nie jest to idealne rozwiązanie ale : "Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
kradnie co się da
![]() Jesteś w idealnej sytuacji. Masz czym jeździć i masz materiał do ćwiczeń. Co się nauczysz to Twoje. A najstarszy wyremontowany silnik jest lepszy niż "jakiś" silnik. Warto zauważyć, że im bardziej szacowna wiekiem konstrukcja, tym bardziej "naprawialna". Także przy pomocy młotka (z umiarem) i Stasia tokarza. Powodzenia.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
![]() Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
|
![]()
Dziękuje Lepi za słowa otuchy.
I mam nadzieje że jeszcze jakieś tajle z dwóch silników zostaną które będą mogły pomóc innym. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
![]() Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
|
![]()
Maher dzięki za propozycję. jak już będę miał wszystko to się zgadamy.
Jakieś podstawowe umiejętności mam chyba bo 35 letni silnik z kadetta po remoncie odpalił i chodzi świetnie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
To pochwal się jeszcze fotką skorupy!
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Czy ten wałek zdawczy jeszcze pożyje? | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 282 | 26.03.2023 12:56 |
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? | tomozdyn | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 28 | 12.07.2017 07:46 |