![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Katowice
Posty: 1,224
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 39 min 57 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawka
Posty: 1,483
Motocykl: RD07a
Przebieg: 66666
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 47 min 41 s
|
![]()
Nie neguje tego że jest to słaby punkt. Widziałem afryki które gmoli nie miały a to było pęknięte. Chodzi mi o argumenty. Odpowiedż nie bo nie za wiele nie wnosi. Aby się z czyś zgodzić lub nie warto poznać argumenty. To troche tak jakby krytykować czyjeś działanie nie pokazując jak można zrobić dobrze.
__________________
felkowski sikanie z wiatrem to chodzenie na łatwizne |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
|
![]() Cytat:
faktycznie urwała mi się śruba (nakrętka) w ramie - ale nie po upadku lub nie bezpośrednio po nim jakoś tak - przyspawałem przy malowaniu i jest GIT , dla odmiany drugą uwaliłem jak wykręcałem śrubę zabezpieczającą po malowaniu gwint ![]() ![]() - ale to tylko nakrętka ucho na ramie zostało nie ruszone... W sumie gmol powinien przyjąć uderzenie i się odgiąć w końcu jest formą poduszki (drucianej ![]() jak na razie jestem zadowolony z nich ![]()
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 76
Motocykl: RD07a
Przebieg: 30tys ^
![]() Online: 2 dni 21 godz 27 min 0
|
![]() Cytat:
A moim zdaniem takie mocowanie nie da rady. Kiedy niedawno przepalałem swoją, postanowiłem sobie rundkę po placu nawinąć, trochę przegiąłem z gazem i już siedziałem na dupie. Gmole jak na zdj. ale z obciętymi dolnymi mocowaniami przy osłonie silnika. Efekt paciaka: lekko przekoszone gmole lewy - wyżej, prawy - niżej. Jak bym miał dolne mocowanie, przejęłoby siłę i blaszki mocujące podłogę ch.... by strzelił. Oczywiście powiecie, że nie powinny się wcale przekosić. No tak mój błąd były za lekko dokręcone do ramy obejmami ale to i tak nie rozwiąże problemu do końca. Przednie mocowanie do ramy powinno być jednym elementem w kształcie odwróconego o 90 stopni H, a oryginalnie są to dwa osobne płaskowniki. A na koniec wywodu: Jak się ma gmole z mocowaniem do uszu od podłogi to bez zdjęcia gmoli nie odkręcisz podłogi. Po co odkręcać podłoge? A na przykład żeby z tamtąd kluczyki wyciągnąć jak wpadną. (ja tak miałem) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pytanie o opony | Babel | Hamulce, kola, opony | 16 | 31.07.2008 10:09 |