![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Siedlce okolice
Posty: 83
Motocykl: Iz49, K750,XT350,MZ,SHL,WSK
![]() Online: 6 dni 31 min 49 s
|
![]()
witam
http://cgi.ebay.co.uk/Honda-XRV-750-...item5885a947a4 Czy ktos moze cos powiedziec o tych rurach ? ma ktos moze takie ? czy niezdemoluja moto przy wywrotce, chociaz zanim odwaze sie i pojade w teren jeszce troche czsu minie..... ![]() moto z 2002 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Nie założyłbym żadnych gmoli montowanych do śrub osłony silnika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 76
Motocykl: RD07a
Przebieg: 30tys ^
![]() Online: 2 dni 21 godz 27 min 0
|
![]() Święte słowa Rambo. Nie wiem kto miał pomysł żeby tam mocować osłony które mają chronić przez uszkodzeniem maszynę ważącą 240kg. TOŻ TO BLASZKI 2mm GRUBOŚCI !!! Ja mam gmole gdzie są fabryczne mocowania do tychże blaszek ale pierwsze co zrobiłem to je wyciąłem. Ostatnio edytowane przez art2b3 : 18.02.2010 o 12:13 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Posty: 137
Motocykl: RD04
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 44 min 57 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() gmole.jpg Ostatnio edytowane przez iwan : 30.05.2010 o 21:54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawka
Posty: 1,483
Motocykl: RD07a
Przebieg: 66666
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 47 min 41 s
|
![]()
Dlaczego ? Jakbyś uzasadnił odpowieć miała by większą wartość.
Ja mam tak założone i jestem bardzo zadowolony. Mam HB takie z blachą z dziurkami. Walnołem w niedziele i trochę poleciałem. Ponoć nieźle się iskry sypały. Gmole trochę zię zeszlifowały. Inne straty to kierunkowskaz więcej nie widać. Nawet cięzarki na kierownicy nie są podrapane.
__________________
felkowski sikanie z wiatrem to chodzenie na łatwizne |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Katowice
Posty: 1,224
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 39 min 57 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawka
Posty: 1,483
Motocykl: RD07a
Przebieg: 66666
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 47 min 41 s
|
![]()
Nie neguje tego że jest to słaby punkt. Widziałem afryki które gmoli nie miały a to było pęknięte. Chodzi mi o argumenty. Odpowiedż nie bo nie za wiele nie wnosi. Aby się z czyś zgodzić lub nie warto poznać argumenty. To troche tak jakby krytykować czyjeś działanie nie pokazując jak można zrobić dobrze.
__________________
felkowski sikanie z wiatrem to chodzenie na łatwizne |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
|
![]() Cytat:
faktycznie urwała mi się śruba (nakrętka) w ramie - ale nie po upadku lub nie bezpośrednio po nim jakoś tak - przyspawałem przy malowaniu i jest GIT , dla odmiany drugą uwaliłem jak wykręcałem śrubę zabezpieczającą po malowaniu gwint ![]() ![]() - ale to tylko nakrętka ucho na ramie zostało nie ruszone... W sumie gmol powinien przyjąć uderzenie i się odgiąć w końcu jest formą poduszki (drucianej ![]() jak na razie jestem zadowolony z nich ![]()
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 76
Motocykl: RD07a
Przebieg: 30tys ^
![]() Online: 2 dni 21 godz 27 min 0
|
![]() Cytat:
A moim zdaniem takie mocowanie nie da rady. Kiedy niedawno przepalałem swoją, postanowiłem sobie rundkę po placu nawinąć, trochę przegiąłem z gazem i już siedziałem na dupie. Gmole jak na zdj. ale z obciętymi dolnymi mocowaniami przy osłonie silnika. Efekt paciaka: lekko przekoszone gmole lewy - wyżej, prawy - niżej. Jak bym miał dolne mocowanie, przejęłoby siłę i blaszki mocujące podłogę ch.... by strzelił. Oczywiście powiecie, że nie powinny się wcale przekosić. No tak mój błąd były za lekko dokręcone do ramy obejmami ale to i tak nie rozwiąże problemu do końca. Przednie mocowanie do ramy powinno być jednym elementem w kształcie odwróconego o 90 stopni H, a oryginalnie są to dwa osobne płaskowniki. A na koniec wywodu: Jak się ma gmole z mocowaniem do uszu od podłogi to bez zdjęcia gmoli nie odkręcisz podłogi. Po co odkręcać podłoge? A na przykład żeby z tamtąd kluczyki wyciągnąć jak wpadną. (ja tak miałem) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pytanie o opony | Babel | Hamulce, kola, opony | 16 | 31.07.2008 10:09 |