Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.02.2010, 15:20   #19
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

No dobra, poteoretyzujmy

Gdybym miał to zrobić to zrobiłbym tak. Chlodnicę dobrał taką, żeby cała jej pojemność wraz z przewodami, była nie większa niż różnica między min i max na bagnecie. To dla bezpieczeństwa. Dodatkowa pompa elektryczna włączana by była termostatem. Więc były by to dwa niezależne obiegi. Olej byłby zasysany i zwracany do miski olejowej. Jeśli pompa elektryczna zawiedzie to nic się nie dzieje złego. No i w zimie nie trzeba by zasłaniać chłodnicy oleju

Problemem byłoby odpowietrzanie chłodnicy przy każdej zmianie oleju a może i częściej.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Różnice - chłodnica oleju i wody RD04. krzysiek_m Silnik, sprzęgło, skrzynia 10 17.06.2012 22:47
Chłodnica oleju. wieczny Układ chlodzenia 9 06.02.2009 21:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.