![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
A może zamiast przenosić założyć trochę większą bardziej wydajną
![]() W żadnym wypadku nie krytykuje pomysłu, po prostu takie problemy natury technicznej przyszły mi do głowy. Pamiętam że w rosyjskim Jeepie (UAZ) była orginalnie zamocowana chłodnica oleju z zaworem ręcznym odłanczającym ją od układu i po otwarciu tegoż zaworu ciśnienie w układzie spadało o połowe. Po za tym twój koncept wymagał by podciągniecia sporego odcinka węży i przeniesienie chłodnicy jako najwyższy punkt układu smarowania i to mnie nurtuje. Jak już pisałem pomysł zajefajny i życzę Powodzonka Bede śledził wątek Pozdro |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Różnice - chłodnica oleju i wody RD04. | krzysiek_m | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 10 | 17.06.2012 22:47 |
Chłodnica oleju. | wieczny | Układ chlodzenia | 9 | 06.02.2009 21:14 |