|  11.02.2019, 23:01 | #1 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |  Test NAT po 50 tys. km 
			
			Panowie i Panie, Magazyn motociclismo.es wypuścił opis testu CRF1000L po 50 tys. km. Moto rozebrali, sprawdzili to i tamto i cos tam napisali. Niech ktos kumaty w hiszpanskim to przetlumaczy. Sorki za niewielką rozdzielczość zdjęć ale tylko takie znalazłem. | 
|   | 
|  11.02.2019, 23:19 | #2 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			No co tu pacczać silnik dotarty   | 
|   | 
|  11.02.2019, 23:27 | #3 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Chyba nie wypadło to tak źle skoro widzę, że NAT na 8 miejscu pośród ich wszystkich testów 50k km.  KTM 1190 Adv na miejscu 23, a R1200GS na 34. | 
|   | 
|  11.02.2019, 23:39 | #4 | 
|  |   
			
			Ncek za road kingiem? Nie zgadzam się na to!!!    
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  11.02.2019, 23:41 | #5 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   | 
|   | 
|  11.02.2019, 23:45 | #6 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  12.02.2019, 08:19 | #7 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			Co to jest 50 tys. km? Widziałem Africi po 80/100 tys km na serwisie w Romie, większość usterek to rozwalona automatyczna skrzynia biegów, w kilku urwało pół silnika, zatarte panewki na wale. To z tych poważniejszych, nie ma tego jakoś specjalnie dużo, nikt z tych usterek nie pisze doktowaru ani nie szuka na siłę przyczyn, jebło i koniec, wina po stronie użytkownika. Żadne testy nie są obiektywne, przynajmniej te z motociclismo.it 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  12.02.2019, 08:54 | #8 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			Zatarte panewki? To bez oleju jeździli?
		 | 
|   |   | 
|  12.02.2019, 10:25 | #9 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			może oem olej 10W30 ma tak zbawienny wpływ na żywotność silnika, skoro większość to DCT... zresztą tryb D tej skrzyni to nic innego jak katowanie silnika .... ostatnio się zastanawiałem czy konstrukcja skrzyni mechanicznie wyklucza możliwość jednoczesnego załączenia dwóch różnych biegów, bo co innego może ją rozwalić. widać dość spore ślady na panewkach więc coś nie halo jest, Ostatnio edytowane przez mdxmd : 12.02.2019 o 10:33 | 
|   |   | 
|  12.02.2019, 11:37 | #10 | ||
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Na angielskim forum NC jest kurier motocyklowy którego eNCek ma przebieg ok. 250 tys mil (czyli ok 400 tys. km). Nie pamietam czy ma DCT czy manual ale tak pisal w pazdzierniku 2017: Cytat: 
 | ||
|   |