Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.01.2010, 17:48   #6
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 58 min 34 s
Domyślnie

Jak napięcia na fazach są takie same to sprawdź jeszcze przewody ze stojana do regulatora.Zwarć między zwojowych raczej nie ma , chociaż miałem taki stojan który się jakoś dziko zachowywał i okazało się ze od czasu do czasu jedna faza dostawała zwarcia do masy.
Przetestowałem to podłączając 3 ledy miedzy fazy ,a koleś jak zauważył spadki napięcia kukał pod boczną osłonę na "miernik".
Po 30 minutach jeżdżenia miałem już telefon że 3 dioda słabo świeci.

Moje przewody były zaśniedziałe wewnątrz prawie do wejścia pod dekiel w silniku , wymieniłem na ta sama średnicę.

Moim zdaniem wymiana tych przewodów na grubsze może powodować większe spadki napięcia na wyjściu reglera i większy prąd odkładający się na regulatorze bez jego obciążenia.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
alternator podmianka? mad_leaf Układ elektryczny i zapłonowy 9 09.11.2011 09:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.