Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 16.01.2010, 08:31   #9
Zet Johny
 
Zet Johny's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Limanowa
Posty: 1,623
Motocykl: RD07HRC+CRF1100L
Zet Johny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 3 tygodni 5 dni 18 godz 30 min 30 s
Domyślnie

No właśnie się zastanawiam w jaki sposób moduł wybiera moment iskry dla jednego gara (co drugi obrót koła magnesowego).
Miałem kiedyś emkę siedemdziesiątą drugą i po przeróbkach miała iskrę dwa razy podczas cyklu czyli pod koniec sprężania i pod koniec wydechu. Muszę przyznać że silnik pracował wyśmienicie.

Ale jak jest w Afri? Jak to sprawdzić gdy silnik na stole?
Zet Johny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jak ustwić rozrząd? składam silnik grzegorz77 Silnik, sprzęgło, skrzynia 37 27.05.2017 15:19
Honda XL 600R - kompletny rozrząd potrzebny JarekAT Inne - dyskusja ogólna 9 06.09.2011 20:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.