Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.01.2010, 10:46   #11
Sławekk
 
Sławekk's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Sławekk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Zoltan Zobacz post
A ja chciałbym usłyszeć opinię fachowców.. bo sam się za bardzo nie znam

Czy membrana poza oczywistą zgodnością kształtu z oryginałem powinna mieć takie same własności mechaniczne (chodzi mi o elastyczność, sztywność czy jak tam), czy to jest sprawa marginalna.

Tak sobie o tym pomyślałem jak przeczytałem, że jest możliwość zrobienia membran z gumy zbrojonej włóknem
Wczoraj podglądałem membrany w necie i okazuje się że do niektórych motocykli stosuje się membrany zbrojone włóknem . Nie znalazłem info czy są to orginały.
O ile pamiętam to w polskich pompach paliwowych ( mechanicznych ) np. 126p , 125p też membrany były zbrojone włóknem i chyba sam material delikatniejszy od membr. w AT .
Ale jakoś wcale mi to nie poprawiło humoru
Sławekk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Naprawa membran ... krótka instrukcja lamera :) puntek Uklad paliwowy i wydechowy 11 30.11.2016 10:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.