| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,619
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 21 min 39 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			tutaj gość rozbiera ten sam silnik, wygląda to naprawdę dobrze, niestety jakości po filmie nie ocenimy ale : 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Łożyska NTN Japan, całość na panewkach włącznie z wałkami wyrównoważającymi, łańcuch rozrządu DID SCR, cylindry z powłoką nicasilu. Z innego źródła wiem, że cała elektronika jest firmy Bosch. Oddzielne cylindry to jest mega zaleta, bo łatwo naprawić taki silnik. Nikt tego już nie robi a silniki są jednorazowe lub okrótnie kosztowne w naprawie bo trzeba pruć cały silnik aby wyjąć tłoki. https://youtu.be/eLlFf6eO9TY?si=sPuQEQmpA_aVAZUC naprawdę nie ma się do czego przyczepić, serio Cytat: 
	
 Ostatnio edytowane przez mdxmd : 21.03.2024 o 10:56 Powód: Połączenie postów  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |