![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#25 |
![]() |
![]()
Oczywiście, że olej jest najlepszy (przekładniowy oczywiście). Tak smarowany co 300 km, zestaw potrafi wytrzymać nawet w cięższych i mocniejszych sprzętach (np. FJ1200, czy XJR) 50 kkm. Jedynie tryb zdawczy w międzyczasie trzeba wymienić. Mowa o jeździe dynamicznej bez pałowania. Oczywiście jakość oleju/firmy ma też znaczenie. Tak przynajmniej wynika z mojej praktyki.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ktm 390 super adventure albo adventure R | zylek | KTM | 10 | 30.11.2022 11:36 |
Michelin Anakee Adventure | Melon | Hamulce, kola, opony | 26 | 12.06.2021 23:07 |