![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 605
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
|
![]()
ja swoim pokretlem krecilem tylko jak zdejmowalem bak/pompe.
w codziennym uzytkowaniu o ile nie wyjezdzisz benzyny do rezerwy to sie nie przydaje - moje jest ulamane od kilku miesiecy. kupil bym nowe ale w hondzie chcieli 80pln. jedynym problemem jaki widze jest sytuacja gdy jedziesz i wydaje Ci sie ze jeszcze masz troche beznyny przed rezerwa, nagle moto zdycha a Ty chcialbys nie zatrzymujac sie przekrecic kranik w pozycje RES i jeszcze odpalic z rozbiegu. bez pokretla musisz sie zatrzymac zeby wsadzic tam lape, no chyba zeby jezdzic caly czas na RES. |
![]() |
![]() |