Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.10.2009, 14:07   #2
dery
 
dery's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 605
Motocykl: KTM
Galeria: Zdjęcia
dery jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 tygodni 23 godz 7 s
Domyślnie

ja swoim pokretlem krecilem tylko jak zdejmowalem bak/pompe.

w codziennym uzytkowaniu o ile nie wyjezdzisz benzyny do rezerwy to sie nie przydaje - moje jest ulamane od kilku miesiecy.

kupil bym nowe ale w hondzie chcieli 80pln.

jedynym problemem jaki widze jest sytuacja gdy jedziesz i wydaje Ci sie ze jeszcze masz troche beznyny przed rezerwa, nagle moto zdycha a Ty chcialbys nie zatrzymujac sie przekrecic kranik w pozycje RES i jeszcze odpalic z rozbiegu.

bez pokretla musisz sie zatrzymac zeby wsadzic tam lape, no chyba zeby jezdzic caly czas na RES.
__________________
fear is not an option.

www.facebook.com/Lataj.z.Derym


606 128 87cztery
dery jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.