Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ chlodzenia

Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.10.2009, 08:43   #12
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,106
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 6 dni 21 godz 9 min 34 s
Domyślnie

hmm, raczej nic takiego nie sugerowałem ...
ale idąc Twoim tokiem myślowym to biorąc pod uwagę że zużyty silnik ma słabszą kompresję co przekłada się na niższą temp. spalania to raczej powinien się dłużej nagrzewać i uzyskać średnią temperaturę pracy ciut niższą.
Silnik szczelny z dobrą kompresją i sprawnym termostatem powinien szybciej się dogrzać i utrzymać lepszą temp pracy.
W tym momencie nie biorę pod uwagę czynnika w postaci chłodnicy oleju
która to ma wymierny wpływ na rzeczywistą termp. silnika.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.