Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Akcje serwisowe

Akcje serwisowe Czyli dział, gdzie producent dał ciała i to naprawia na swój koszt

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.10.2022, 00:31   #27
delirium
Banned


Zarejestrowany: Jul 2022
Miasto: Kraków
Posty: 478
Motocykl: nie mam AT jeszcze
delirium jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 godz 6 min 18 s
Domyślnie

To właśnie skutek durnych przepisów emisyjnych zmuszających firmy do zwiększania pojemności zeby zachować jako takie parametry a jednocześnie nie zwiększać masy zbytnio motocykla, i mamy resultat. Coraz cieńsze ścianki silnika, słabsze elementy itd itd
Widziałem dziury w deklu silnika AT przy małych wywrotkach na korzeniu drzewa LOL
delirium jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Awaria gniazdka ładowania CRF 1000 Detrytus Wszystko dla Afryki 10 08.07.2022 14:09
Czy za luźny łańcuszek pompy oleju? Afrykaner Silnik, sprzęgło, skrzynia 33 23.11.2020 17:03
Uciekła iskra- przyczyną awaria pompy paliwa. sizyrk Układ elektryczny i zapłonowy 24 07.07.2016 17:51
Luz na łańcuszku pompy oleju RD04 Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 5 01.10.2010 09:24
Lancuch napedu pompy oleju - zamienniki wuja Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 03.06.2008 22:30


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.