![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2022
Miasto: Poznań
Posty: 21
Motocykl: RD07
![]() Online: 2 dni 7 godz 13 min 50 s
|
![]()
Zastanawiało mnie między innymi to i zdecydowałem się ponownie zdemontować gaźnik, aby zobaczyć na przepustnice. Nie widziałem okiem różnicy poz tym ta regulacja to naprawdę minimalne wychylenia robi.
Myślę też, że gdyby była jedna otwarta bardziej a druga mniej to bym miał rozjazd w synchronizacji, a jak pisałem jestem w stanie je zsynchronizować tylko wygląda na to, że w skrajnym położeniu śruby od synchronizacji (blisko max. wkręcenia). |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
niskie obroty maxymalne | Mallory | Uklad paliwowy i wydechowy | 12 | 15.10.2016 19:01 |
Niskie obroty na ssaniu | jez | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 12.10.2015 19:07 |
Wkręcane krućce do synchronizacji | Vooytas | Regularne czynności serwisowe | 41 | 04.05.2014 14:26 |
Niskie obroty za wysokie. RD03 | sloneczny | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 06.07.2011 22:18 |
wysokie obroty po dluzszym postoju | kkk | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 09.06.2009 07:40 |