![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
Nie ma znaczenia co odparuje , może być i woda , tak czy inaczej bezobsługowiec ucierpi. A po wielu takich cudownych ładowaniach poleci na złom jako suchy akumulator. Co kto lubi.
Po wielu moich ładowaniach ( a mam teraz w garażu 11 akumulatorów ) ustaliłem że za każdym razem gazowanie ma początek w okolicy 14.8-15V. Przy 15.5 daje już konkretnie a przy 16 porównywalnie do gotowania wody przy 100*C i to nawet przy 1A. Naprawdę nie mam zamiaru nikogo do niczego przekonywać ani namawiać oraz obalać innych teorii. To tyle z mojej strony odn gotowania elektrolitu ![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
1 kask - kilka nazw | bouli | Kaski | 3 | 30.04.2015 17:47 |
Kilka wskazówek - kilka dni w Alpach | flippy | Przygotowania do wyjazdów | 4 | 22.08.2014 23:28 |