![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Posty: 522
Motocykl: miałem 10 lat RD07a teraz CRF DCT 1100L
![]() Online: 1 miesiąc 5 godz 28 min 7 s
|
![]()
Temat ciekawy. Proszę o dalsze przemyślenia. Jestem przekonany (jako 10 letni użytkownik SAT) że NAT jeździmy już troszkę z podkreśleniem na troszkę mniej wymagającym terenem. W SAT miałem przez kilka ostatnich sezonów MEFO Stone Master na tyle i MT 21 na przodzie. Ale...SAT jeździłem po czarnym max140-150. A tu na fabrycznych asfaltowych gumach przy 160-170 nic się nie dzieje. Powyżej 200 dyskomfort tylko z powodu niskiej owiewki. Przemyślenia po 1600 km nalatanych od marca.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zestaw do demontażu opon | tadelo | Wszystko dla Afryki | 40 | 18.06.2012 22:28 |