![]() |
#11 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Niestety muszę was rozczarować, bo jakkolwiek chcielibyście o NAT myśleć (motocykl wyprawowy itp) to jesteście w błędzie jak i reszta na KTM i GS-ach. Bo jedyna wyprawa jaką robi pewnie 90% właścicieli tych motocykli to wyprawa do Costy lub Starbucksa. I wiedzą o tym producenci tych moto i robią je pod tych właśnie ludzi dając CAN-y, ESA, telewizory LCD i inne niezbędne na "wyprawie" duperele. To że na tym forum ludzie jeżdżą w trochę 'inne" miejsca na tych moto nie oznacza, że robią tak wszyscy - niestety...
Zostawmy więc odwieczną sprzeczkę co lepsze manual czy DCT i pozwólmy się cieszyć właścicielom tym co maja ![]() CAN nie oznacza braku bezpieczników. Wszystkie samochody są od jakichś 10 (lub więcej) lat na CAN-ie i wciąż mają bezpieczniki. |
![]() |
Tags |
naprawa silniczka dct , silniczek dct |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Skrzynia biegów. | mazurrd07 | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 0 | 20.01.2017 21:34 |
Dwignia biegów | hero | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 4 | 24.08.2008 00:59 |