Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.01.2021, 13:42   #11
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 3 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
Z wrzuconego wcześniej linku z Japońskiej strony hondy procedura naprawy polega na "Usuń całą benzynę, aby usunąć tlenki ze zbiornika paliwa i wymień filtr ssący, filtr paliwa i komorę pompy paliwa na nowe."
...
u kolegi jak czytamy wymieniono zbiornik (chociaż z innej przyczyny) wyczyszczono cały układ paliwowy, pozostaje pytanie czy wymieniono filtry jak to jest w opisie procedury naprawy. Jednak problem pracy na wolnych obrotach pozostał, być może nie jest on efektem problemów z paliwem a przyczyna jest inna, więc trzeba dalszej diagnostyki lub najprościej podmienić zbiornik z przewodami paliwowymi i wtryskami godzina może dwie i będzie wiadomo czy szukać dalej.
Na moją prośbę dostałem od serwisu numery wszystkich elementów, które zostały wymienione podczas naprawy. Nie mam wpisanych filtrów ani komory. Zaznaczam, że to była naprawa gwarancyjna a nie naprawa związana z akcją serwisową. Z drugiej strony Honda już doskonale znała ten problem.
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akcja serwisowa Hondy CRF 1000 falcon500 Akcje serwisowe 52 27.12.2021 11:51
CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac Robin NAT - Warsztat 15 14.12.2020 19:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.