|
|
#10 |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Majster,
Skoro twój dealer twierdzi,że Honda została powiadomiona i zatwierdziła wymianę gwarancyjną, a to się nie odbyło to ja bym jeszcze uderzył do Honda Motor Europe Ltd. Head Office Cain Road, Bracknell, Berkshire, RG12 1HL, United Kingdom Tel: +44 1344 888 000 Ciekawym co oni powiedzą... Poniżej jest też formularz kontaktowy. Co prawda jest to Honda UK ale może jakoś przekażą sprawę do oddziału europejskiego jak wytłumaczysz o co chodzi: https://www.honda.co.uk/general-info...ontact-us.html |
|
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| CRF 1100L - która ladowarke/prostownik wybrac | Robin | NAT - Warsztat | 15 | 14.12.2020 20:03 |