Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.07.2020, 14:14   #1
radiolog
 
radiolog's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,254
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
radiolog is an unknown quantity at this point
Online: 1 miesiąc 4 dni 11 godz 50 min 48 s
Domyślnie

Ja wole jakby oddawał równo w całym zakresie, ale mysle ze na 10 tys. się nie odważę , może 10 lat temu.

Natomiast wracając do samego moto
-W korkach bestia jest stabilniejsza niż Afryka i silnik na wolnych obrotach pracuje równiej, w Afryce było coś jak dół i zryw a tu stabilnie.Za to perzy jazdach rzędu 20 km/h nawet przez goretexu smaży .

- Pozycja za kierownica jest bardziej z przodu w porównaniu z Afryka, jakoś lepiej idzie w łuku , pewnie to opony ale w Afryce mało było widać co koło koła się dzieje, na stojąco też wymusza ze trzeba mocno bak ściskać w przedniej części , natomiast po naklejeniu naklejek Ala Carbon na bak, kolana lepiej przylegają .

- Na bestii nie czuć prędkości , a wiadomo rozpędzić się na niej bardzo łatwo , ale hamuje jak cala reszta , trzeba mieć to z tylu głowy.

-Z każdym km dotarcia wszystko zaczyna coraz lepiej trybić, zwłaszcza QS poezja.

- 6 tka to raczej nadbieg na autostradę , wszystko rozgrywa się od 1 do 5, trochę wyższe obroty trzeba trzymać na każdym biegu, najlepiej jest od 4 tys. w górę .
radiolog jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wady i zalety Big Twins od KTM-a 1090/1190/1290 Dubel KTM 1115 27.04.2025 18:50


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.