![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,786
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
![]()
Dlatego zawory ustawiam tak
![]() ![]() Zawsze jest druga opcja z ciasnymi miejscami: klucz płaski, sznurek, waga hakowa i kalkulator ![]() 99% przypadków nasadka załatwia sprawę. A jak brakuje miejsca to testuje na oko ile siły trzeba, potem staram się podobnej siły użyć na właściwej śrubie bez nasadki. Za chwilę wyjdzie na to, że nawet i zwykly klucz nie da rady, i żeby cokolwiek zrobić w moto to trzeba zestaw kluczy płaskich dynamometrycznych ![]() Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaki klucz dynamometryczny ? | chomik | Regularne czynności serwisowe | 148 | 24.01.2024 22:57 |