|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2015
Miasto: Maków Podhalański
Posty: 1,785
Motocykl: XRV750->XR400
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 17 godz 56 min 37 s
|
Generalnje producent coś zaleca, co ma zastosowanie "dla wszystkich".
Jednak jak chcesz latać po pustyni w 50 stopniach, fruwać afryką po grubym terenie i pałować do odcinki to normalne jest, że robisz poprawkę na zalecenia producenta: olej w silniku wymienisz na większe W i zmieniasz go częściej, częściej wymieniasz olej w lagach, częściej zalgądasz do zaworów... O ile się nie mylę, to honda radzi do XR400 lać olej mineralny ![]() I jeszcze ciekawostka, mój dupowóz z 94 roku ma w instrukcji wykres jaki olej lać i zależy to od średnich temperatur na polu. Sent from my SM-J600FN using Tapatalk |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,664
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 2 godz 20 min 33 s
|
Cytat:
no pewnie nie ma więc dlatego w trudnych warunkach olej może mieć wyższą temperaturę, w nowoczesnych konstrukcjach temperatura oleju jest pod kontrolą podobnie jak temperatura cieczy i nie ma potrzeby stosować innego oleju no bo dajemy w d...pe i olej może się nagrzać do kosmicznej temperatury, nie nagrzeje się a jeżeli już to niewiele więcej niż ciecz chłodząca.
|
|
|
|
|