Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 07.03.2020, 12:12   #11
44FG


Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 615
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
44FG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 18 godz 16 min 20 s
Domyślnie

Założyli mi SuperPack Alu. Mogę śmiało podlatywać do ziomków na GSach Nie wiem kto jest producentem tych kufrów, ale przejechałem się dziś po A2. Do 160 nie odczuwałem jakichkolwiek wibracji, czy dyskomfortu vs jak było przed. Szybciej i tak nie zamierzam jeździć. Także konstrukcja nie wykazywała chęci do urwania się. Jestem bardzo zadowolony z nich, choć muszę przyznać, że moto stało się odczuwalnie cięższe przy niskich prędkościach manewrowych. No i mam problem z postawieniem go na centralkę... Idę niby zgodnie z zasadami czyli najpierw pozycjonuję ładnie w pionie aby obie nogi centralki stały na ziemi i następnie staję całym ciężarem na tym dynksie od centralki na ile mogę ciągnę motocykl do tyłu trochę za kierownicę, trochę za bagażnik i nic - trochę drgnie ale nie jestem w stanie przejść punktu przegięcia. A co dopiero jak będzie zapakowany...? Jakieś wskazówki eksperckie ? Może ważę za mało (niecałe 80kg) ?






Ostatnio edytowane przez 44FG : 07.03.2020 o 14:35
44FG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 22:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.