Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.01.2020, 12:43   #11
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

histeryzujecie z tym "terenem".
Nie jest to motor do zabawy na torze ani do przepraw pt. 30 km w jeden dzien, chociaż na Barbarze sobie czasem poskaczę na lekko.
motocykle, które nadają się w ten słynny teren trzeba w ten "teren" dowieźć na lawecie, albo męczyć się na dojazdowkach (I zabierać często olej i narzędzia żeby zrobić przegląd).
Pewnym kompromisem są lekkie duale, ale znowu: kosztem mniejszego umęczenia się w "terenie" tracimy na komforcie na dojazdach i ładowności.

A do dużego BMW można NAT porównywać wyłącznie na asfalcie i szutrach. Bo motor jest cięższy, trudniej go przeserwisowac w czarnej dupie, łatwiej też uszkodzić bez możliwości naprawy (cycki, kardan).


Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
  Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 22:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.