| 
			
			 | 
		#691 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Łomianki 
					
				
				
					Posty: 441
				 
Motocykl: tymczasem przerwa 
Przebieg: stały 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 46 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Dzięx za info. W Plazie jeszcze wiosną dawali tylko na 2h i kaucja 2 tysie, ale też bez asysty. Czyli teraz warunki 2x lepsze  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#692 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem jak jest całej PL ale w Krakowie też 1h z asysta.. 
		
		
		
		
		
		
			  To trochę jazda nie do końca obiektywna bo jedzie się za Wodzem co nadaje rytm i drogę.. W BMW czy u mnie w KTM to bierze się na godzinę, bez asysty i Go przed siebie.. 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#693 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z tą kaucją to chyba nie jest standard, ale mi odpuścili. Natomiast z czasem nie było problemu - to znaczy był tylko dlatego, że po mnie czekał już następny jak tylko wróciłem. Najpierw zapytałem czy dadzą mi tak abym oddał następnego dnia (chciałem zobaczyć jak się tym jeździ po ciemku) ale takiej opcji nie było. 
		
		
		
		
		
		
		
	Jak chcecie jazdy testowe to musicie przestawić się na H-D. Mój pierwszy motocykl to był Buell. Jak czekałem na dostawę bez problemu pożyczali mi jakieś Sportstery na weekend. Ale to zupełnie nie mój klimat.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#694 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2019 
				Miasto: Gorzów Wielkopolski 
					
				
				
					Posty: 141
				 
Motocykl: NAT + VTR SP2 
Przebieg: 16300 
				
				
				 
Online: 6 dni 18 godz 22 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W Gezecie w Szczecinie nie biorą kaucji. Motocykl dostajemy na 1,5h, bez asysty.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#695 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wiecie w końcu jest druga połowa grudnia więc jaka normalna niańka będzie jeździć z wami Wariatami  
		
		
		
		
		
		
		
	![]()  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#696 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Łomianki 
					
				
				
					Posty: 441
				 
Motocykl: tymczasem przerwa 
Przebieg: stały 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 46 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Niestety, żeby mieć obiektywną ocenę, to trzeba sobie odpłatnie wypożyczyć na 2-3 dni i zrobić jakiś większy dystans. Problem w tym, że większość wypożyczalni ma limit km. Akurat w MCS-ie takich limitów nie mają, ale w ofercie są tylko kilkulatki i to dość mocno zużyte. Mnie się na początku czerwca trafiła nówka NAT z nalotem 1 tys. km, więc testowało się to fajnie i przekonało mnie do zakupu (zrobiłem wycieczkę po górach 2 tys. km). Ale to był przypadek. Potem tę sztukę wycofali z wypożyczalni i zrobili z niej salonową testówkę.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#697 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2013 
				Miasto: Lubelskie 
					
				
				
					Posty: 2,620
				 
Motocykl: CRF1000 
Przebieg: 149 000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 7 godz 33 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			zwykła z normalną szybą i bagażnikiem 
		
		
		
		
		
		
		
		
			widać, że DCT w końcu ma tryb D do użytku 55km/h jeszcze 4 bieg trzyma w starej już 5 a nie rzadko 6 pakuje (spokojna jazda) Ostatnio edytowane przez mdxmd : 21.12.2019 o 00:31  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#698 | |
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 W sumie to od początku użytkownicy motocykli z DCT skarżą się, że zbyt szybko są wbijane wyższe biegi w trybie D. Tak chyba musi być bo zużycie paliwa w danych katalogowych wygląda cacy, zwolennicy jazdy o kropelce zadowoleni, nie wiem tylko co na to korbowody. A wystarczyło dać dodatkowy przycisk z zieloną literką E do jazdy "ekumenicznej". Dodatkowy przycisk ... a nie, czekaj ![]() Tak tylko marudzę, na szczęście są 3 poziomy S oraz + i -. Każdy dopasuje coś pod siebie. Kto nie chce DCT to jeździ z klasyczną skrzynią a za różnicę w cenie zrobi duuuużo kilometrów z bananem na twarzy.  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#699 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2009 
				Miasto: Łomianki 
					
				
				
					Posty: 441
				 
Motocykl: tymczasem przerwa 
Przebieg: stały 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 46 min 38 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Dokładnie tak. W trybie S1 zmienia biegi jak trzeba. Jeżdżąc po górach warto włączyć S2. A jak ktoś chce popiłować to S3. Jeździłem przez jakiś czas na D i S1, porównując spalanie. Nie doszukałem się różnic godnych odnotowania. Przy normalnej jeździe wychodzi to samo. W NAT spalanie rośnie gdy ciśniemy, a jeszcze bardziej, gdy gnamy autostradą 160, 180 i więcej (wówczas nawet 8-9/100), niezależnie od wybranego trybu.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#700 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2019 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 615
				 
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Mam podobną obserwację z mojej krótkiej jazdy testowej. Tzn tryb D jak nie ciśniesz bardzo szybko przerzuca aż do 6 - fakt, że zmiana biegów zarówno w górę jak i w dół jest wzorowo płynna. Po chwili mi to zaczęło trochę przeszkadzać ale na S1 już jest ok do normalnej jazdy. Nie miałem uwag. Widziałem jakiś film kolegi z Krakowa, który testował jeszcze model 2019 z DCT i mówił tam, że niby skrzynia w trybie D uczy się jazdy kierownika i jeśli preferujesz wyżej kręcić i dajesz jej o tym znać albo odkręcaniem manetki albo +/- to niby zaczyna się do Ciebie dopasowywać. Ale nie wiem ile w tym prawdy.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Rosja w 2020 bez wizy | zz44 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 16.12.2018 23:42 | 
| Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R | Wolo | Inne - dyskusja ogólna | 84 | 06.02.2018 11:38 |