![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 1,991
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 6 dni 19 godz 46 min 30 s
|
![]()
Cibor,
myślę że wszystko zależy od oczekiwań i kto jak moto wykorzystuje. No i jak człowiek ma do czynienia z drogimi amorami, to taki fabryczny będzie kupą. No i fabryka pewnie nie wypuści sprzętu z profi osprzętem bo te tjuningowe super pizdryczki by się nie sprzedawały. Wychodzi z fabryki sprzęt dla statystycznego, przeciętnego nie obrażając nikogo Kowalskiego Ps. sam choruje na takiego pizdryczki co ma cyfrę 641 ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amortyzator tył z Nowej do Starej | marecki999 | Wszystko dla Afryki | 3 | 04.10.2018 11:38 |