Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.11.2019, 19:54   #11
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mallory Zobacz post
Myślę, że warto popatrzeć tutaj i sobie o NAT 2020 poczytać
http://africatwin.com.pl/showthread....ripedia&page=4
od strony elektroniki to spora przepaść do modelu 2018, zastanawiam się czy ten silnik też będzie pracował równie aksamitnie jak poprzedni (brak kasowników luzu międzyzębnego wałków) niby większa dokładność ale chyba nie o dokładność tutaj chodzi a zmniejszenie masy silnika i elementów wirujących a przede wszystkim kosztów produkcji.

Zawór EXUP jest w tłumiku więc będzie problem z akcesoryjnymi tłumikami.

Wygląda na to iż mamy już 2 szerokopasmowe sondy lambda.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 01.11.2019 o 22:21
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rosja w 2020 bez wizy zz44 Kwestie różne, ale podróżne. 1 16.12.2018 22:42
Yamaha TTR600 vs Honda XR600R vs Honda XR650R Wolo Inne - dyskusja ogólna 84 06.02.2018 10:38


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.