Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.08.2019, 15:46   #11
SikorP


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Wa-wa
Posty: 191
Motocykl: NAT 2018, CRF 450L, Ducati Desert Sled
SikorP jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 2 godz 25 min 13 s
Domyślnie

Borkow: kup sobie pillowgrips Proatepera. Btw. ja też zauważam te „drgania” zarówno na kierownicy jak i podnóżkach powyżej 3kRPM, nie spodziewałem się tego ale są większe/bardziej przeszkadzające niż w KTM990. Do tego dźwięk z tłumika (silnika?) jakiś taki twardy i metaliczny. W sumie z tych powodów prędkości przelotowe + 130km/h chyba lepiej znosiłem na 990tce. :-o
SikorP jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dławienie się silnika milcz CRF 1000 L 8 30.07.2019 09:44
Malowanie silnika sizyrk Silnik, sprzęgło, skrzynia 12 17.06.2019 13:23
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) paku Kwestie różne, ale podróżne. 11 23.06.2013 20:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:04.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.