Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 29.06.2019, 01:18   #18
Lis
 
Lis's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2017
Posty: 809
Motocykl: Jeżeli będę miał AT, to RD04
Lis jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 7 godz 25 min 54 s
Domyślnie

Nie wiem, ale często jest umasowione.



Przyszła mi do głowy jeszcze taka rzecz:
- kable jeśli raz dostały przebicia to już będą przebijać.

Pytanie, czy nie uszkodziłeś ich przypadkiem na początku, np. przez nieciągłość połączenia lub brak masy, potem poprawiłeś i pomiary są ok, wszystko działa, a kable przebijają. Jako skutek pierwotnego uszkodzenia.

Ten brak masy na silniku jest ważny ponieważ świece muszą być umasowione, aby był przepływ prądu, czyli odbiór ładunku elektrycznego generowanego na cewce.
Brak masy na świecy, niewłaściwa (zbyt duża) przerwa na elektrodach świecy, niezałożona (niewłaściwie założona) fajka powodują, że iskra biegnie tam gdzie jest najmniejszy opór elektryczny. Przez izolację. Uszkadzając ją.

Ostatnio edytowane przez Lis : 29.06.2019 o 01:47
Lis jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przebicie na fajkach BLOB Układ elektryczny i zapłonowy 15 08.10.2010 10:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.