![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 |
Zarejestrowany: May 2019
Miasto: Rzeszów / Łańcut
Posty: 9
Motocykl: RD03
![]() Online: 18 godz 5 min 11 s
|
![]()
Oporność samej cewki jak i z przewodami i fajkami mierzyłem dla obu układów zaraz po montażu i wartości były OK identyczne dla obu układów (według serwisówki Haynes).
Ale przyznaję masy na cewkach nie sprawdzałem jak i oporności każdej fajki względem masy. Oporność między masą obudowy cewki, a masą motocykla - tu rozumiem chodzi o czarny przewód który podpinamy do cewki z drugiej strony - uzwojenia pierwotnego? Bo przecież obudowa cewki jest z tworzywa... Mam jeszcze pytanie, czy można podgiąć cienkim śrubokrętem ten drut sprężysty w środku fajki żeby mocniej dociskał do tej gwintowanej części świecy u góry i był lepszy kontakt tam? |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przebicie na fajkach | BLOB | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 08.10.2010 10:53 |