![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Helvetia (BL)
Posty: 467
Motocykl: CRF1000L, H701 E, betinka 300RE, Tryplak 765
Przebieg: 43kkm +
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 40 min 14 s
|
![]()
Opony są dobre na drodze i jak na 80/20 zadziwiająco dzielne w małym terenie. Pisałem trochę o nich w wątku: Opony do CRF. Dodał bym do tego co napisałem wcześniej, że tył troche wyząbkował w ostatniej fazie, choć nie zauważyłem żeby jakoś to wpływało na prowadzenie, oraz poleciał szybciej niż myślałem, co jest związane z wyząbkowaniem. Tam gdzie ma TWI ma jeszcze około 3mm ale w innych miejscach bieżnika zeszła poniżej 2, więc 7,6kkm i do wymiany. Po jeździe na autostradzie pojedynczo+duży bagaż, robi się trochę kwadratowa. Potem jeszcze sie zaokrągliła znośnie po winklach. Przód obecnie ma 5-5,5mm. Wymienię tylko tył i lecę na przełomie kwietnia/Maja na Korsykę, może na Sardynię jak mi czasu wystarczy.
![]() |
![]() |
![]() |