![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Dukla
Posty: 102
Motocykl: 1290SAR,990S,SXC
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 17 godz 55 min 2 s
|
![]()
Jeździłem u siebie w afryce na 130 i 140. Kolega miał 150 i w sumie jeden czort.
W ttr mam felgę 2.15 i przerobiłem 110,120 i 130. Myślę że różnice w jeździe były z tego względu, że różne modele opon. Po przeliczeniu 150 na 3 cale wychodzi 50mm na cal. W takim 950SE jest 2,5 cala i opona 140. Daje to 56mm na cal, a motocykl szybszy i mocniejszy od afry. Z jazdą nie będzie problemu. W takim exc jest felga 2,15 a gumy 140. W 990 mam 4,25 opona 150 i jest to wymiar bliższy motocyklom szosowym jak enduro. Co do ogumienia niezgodnego z homologacją doświadczeń żadnych nie miałem ale podejrzewam że problemy mogłyby być w razie W. W samochodach jest jakiś wybór i podane kilka rozmiarów, a w moto dupa. |
![]() |
![]() |