![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,338
Motocykl: CZ 350/XL 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 13 godz 22 min 57 s
|
![]()
Biedni ludzie którzy mają gaźniki w kosiarkach, pilarkach, kosach spalinowych etc ;-)
__________________
Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Połamany
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Temat na czasie, więc warto odkopać trupa :-)
Jak sobie radzą silniki starej AT czy też TA 600 (czarny silnik) na e10? Ktoś praktykował czy są jakiekolwiek zauważalne różnice? Jako ciekawostkę niektóre strony wykazują, że stary silnik TA600 (do 1989) nie jest kompatybilny (cokolwiek to ma znaczyć) z e10. |
![]() |
![]() |