Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.10.2017, 07:59   #11
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 46 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
Też tak mi się wydaje, dlatego podchodzę do tego jak do wymiany oleju w silniku
Można tak to sobie tłumaczyć aby było lżej na umyśle i nic pozatym. Szprychy wymieniać co 2 lata bo to normalne, że się zużywają bo lekko nie mają itd... a jak chcesz mieć motocykl, który Cię nie zawiedzie, nie zaskoczy i dowiezie tam i z powrotem przez niemal 10lat pozostaje kupić V-strom 650. ( 70.000km golenie nie mają jakiegokolwiek zużycia, a olej jest czysty przy każdej wymianie średnio co 30.000km i 3 lata a widział mnóstwo szutrów, uszczelniacze nigdy nie puściły).

Ja bym to reklamował aż do skutku, bo honda bardzo wolno reaguje na problemy klientów a akcji serwisowej to na bank nie będzie.

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 01.10.2017 o 08:06
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cieknące paliwo z gaznika forhend Uklad paliwowy i wydechowy 6 26.06.2011 17:07
Nieszczelne połączenie - cieknące paliwo Ronin Uklad paliwowy i wydechowy 2 16.04.2011 22:23
POMOCY !!! cieknące hamulce chomik Hamulce, kola, opony 9 11.07.2010 22:53
Cieknące paliwo. bicio Uklad paliwowy i wydechowy 8 17.04.2010 02:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.