Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.09.2017, 23:06   #1
ARG


Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: teraz to Stolica
Posty: 332
Motocykl: Suzuki DR-Z 400 E
ARG jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 10 godz 45 min 7 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Tak pancerne że aż się zesrało przy może 15 tysiach. Wystarczył dzień w ruskim błocie.
Niewiele się nauczyli
ARG jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.09.2017, 00:56   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,629
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 11 godz 6 min 7 s
Domyślnie

wniosek z tego taki, że upsy nadają się wyłącznie do terenówek i latania wkoło komina. Do motocykla wyprawowego? na bank będą problemy, no chyba, że wyprawa w alpy albo do MAroko gdzie ciepło i sucho, ew. szutry tylko jak jest sucho .... Omijać drogi świeżo remontowane gdzie lepik i kamyki .

Zastanawiam się czy byłaby możliwość całkowitego zamknięcia rury w przednim błotniku, otwór pozostaje od góry i dołu a części boczne będą osłonięte z każdej strony .
mdxmd jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.