Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 14.09.2017, 17:07   #11
Złom
601493080
 
Złom's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2009
Posty: 1,404
Motocykl: XL600
Złom jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 8 godz 30 min 10 s
Domyślnie

A czy to nie jest tak, że te wszystkie problemy się biorą z tego, że teraz wszystkie lagi są upside down? Stare konstrukcje miały ślizgi wysoko i jeszcze w gumowej harmonijce i nie było problemu z uszczelniaczami. A teraz byle raz po błocie i trzeba stawać na sikanie po lagach co by błoto zmyć.

Czy jest aż taki zysk na odwróceniu lag aby to przewyższało problem zabloconych i cieknacych uszczelniaczy?
Złom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cieknące paliwo z gaznika forhend Uklad paliwowy i wydechowy 6 26.06.2011 17:07
Nieszczelne połączenie - cieknące paliwo Ronin Uklad paliwowy i wydechowy 2 16.04.2011 22:23
POMOCY !!! cieknące hamulce chomik Hamulce, kola, opony 9 11.07.2010 22:53
Cieknące paliwo. bicio Uklad paliwowy i wydechowy 8 17.04.2010 02:03


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.