Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.04.2009, 10:12   #19
ZJ78


Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: RYPIN
Posty: 16
Motocykl: RD04
ZJ78 jest na dystyngowanej drodze
Online: 9 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Jest jeszcze mały plus , mając działające tylko po jednej zawsze da się wrócić.
Jako że AT została przewidziana do wypadów dalekiego zasięgu to zastosowanie 2 świec zdecydowanie jej w tym pomaga.
I jeszcze jedna istotna sprawa:
Aby wrócić jak padną świece wystarczy wyminic te które są dobrze dostępne - a po 1 na cylinder jest dostępne bez koniczności rozbierania motocykla. za to 2 nastepne .... ja mam uspawany specjalny klucz oby rozbierać jak naj mniej a i tak trzeba wykonac niezłą gimnastykę z chłodnicą i zbiornikiem paliwa.
ZJ78 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Gilera rx Arizona 125 problem z iskra fabrizio13 Układ elektryczny i zapłonowy 24 15.02.2013 18:41
Znikająca iskra w xlv750r bioly2500 Układ elektryczny i zapłonowy 4 02.12.2011 23:26
Iskra, a raczej jej brak. Robertbed Układ elektryczny i zapłonowy 3 05.11.2009 23:13
co to jest? Robertbed Układ elektryczny i zapłonowy 14 24.09.2008 10:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.