![]() |
#12 | |
![]() |
![]() Cytat:
Silnik ma na wolnych obrotach (przynajmniej mój) - 900obr/min "Primary reduction" to: dla XRV 750 = 1,763 XL600V= 1,888 Po tym "zabiegu" kosz sprzęgła kręci się około 500obr/min Gdyby sprężyny były ustawiane wzdłużnie do siły odśrodkowej pewnie przyznałbym ci rację, ale ustawiane są poprzecznie. Gdyby nasz kosz sprzęgła był silnikiem elektrycznym zasilanym stabilizowanym napięciem i jego wahania niczym by się nie różniły od napędu talerza w gramofonie Hi-Fi to tez bym ci przyznał rację, ale silnik AT na wolnych obrotach ma prace daleko odbiegająca od stabilnych obrotów i kosz robi za ......małe dzieci się tym bawią. Dodatkowo, żeby było ciekawiej to dochodzi czasami spory luz na łożyskowaniu kosza. Tak mi się wydaje, bo ja bardziej na WSK-ach 125 się znam ![]()
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Plan B, czyli przed siebie na luzie | kiub | Trochę dalej | 42 | 12.11.2008 00:02 |