Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.02.2017, 14:42   #1
Mallory
 
Mallory's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,532
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 22 godz 25 min 2 s
Domyślnie

Taki zimowy post - Thanks from the mountain za gratulacje::))
W cieple sobie grzebie w gaźniki do rd07A i w haynesie wszystko sprawdzam. I co widzę?
RD04 - 2 i 1/2 obrotu
RD 07 P do S - 1993 do 1995 - 2 i 1/2 obrotu
RD 07A (T Model) od 1996 obrotu - 2 i 3/8 obrotu.

A dlaczego to piszę? Bo byłem przekonany, że RD07A 2 i 3/4 obrotu - nieczytelny pdf jest w tym miejscu w dziale download (tu się udało odczytać https://www.dualsportafrica.com/Honda_XRV_750%20Africa_Twin%20XL_600-650_VTransalp_'87-02_Service_Repair_Manual.pdf).
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.

Ostatnio edytowane przez Mallory : 20.02.2017 o 08:31
Mallory jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.02.2017, 08:52   #2
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,224
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 1 dzień 8 godz 32 min 3 s
Domyślnie

Ja bym zamienił 3/8 na 1/3
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.02.2017, 09:05   #3
Mallory
 
Mallory's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,532
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 22 godz 25 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Ja bym zamienił 3/8 na 1/3

1/24 obrotu - warto się zastanowić...

A żartując trochę mniej, chociaż ciągle, to różnica 3/4 obrotu a 3/8 obrotu to kąt 135° - więc trochę jest.
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.02.2017, 09:08   #4
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,224
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 1 dzień 8 godz 32 min 3 s
Domyślnie

Oczywiście ale i tak trzeba brać poprawkę na zużycie silnika, wnętrzności gaźnika , nierównomierność zużycia cylindrów , szczelność ...... i z podstawowych nastawów czasem niewiele zostaje.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.02.2017, 09:33   #5
Mallory
 
Mallory's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,532
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
Mallory jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 22 godz 25 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Dzieju Zobacz post
Oczywiście ale i tak trzeba brać poprawkę na zużycie silnika, wnętrzności gaźnika , nierównomierność zużycia cylindrów , szczelność ...... i z podstawowych nastawów czasem niewiele zostaje.
Tu się zgadzam w 100%. Trzeba to potem zweryfikować - np. podczas jazdy jak się moto zachowuje, czy ładnie ciągnie w pełnym zakresie, jaką ma prędkość maksymalną, jaki kolor świecy, jakie spalanie... jak wszystko w miarę zgodne z danymi fabrycznymi to jest git.
Jednak na czymś trzeba się oprzeć, od jakichś nastawów zacząć. Dla mnie nastawy fabryczne do rozpoczęcia setupu przemawiają najbardziej.

Dzieju - nie Twoje (żeby nie było), ale internetowe częste teorie, że jak sprzęt starszy to bardziej odkręcamy piwoty w dwóch przypadkach osobiście mi się nie sprawdziły - jeden moja stara tenera 34L - od 0 do 0,5 obrotu - wszystko piękne: spalanie, świeca, moc... na nastawach fabrycznych lub większych niż 2,5 obrotu - dym z komina, czarna świeca itd... podobnie w innej XT 600.
__________________
<br>
Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.
Mallory jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
ustawianie składu mieszanki rambo Regularne czynności serwisowe 67 10.09.2025 18:05
skład mieszanki RD 03 martinhead Uklad paliwowy i wydechowy 38 01.12.2019 23:27
regulacja mieszanki - faq? Evvil Uklad paliwowy i wydechowy 5 09.09.2012 15:38
Tuningowa śruba mieszanki paku Uklad paliwowy i wydechowy 19 15.10.2009 17:10
Skład mieszanki w RD 03 Cibor klv Uklad paliwowy i wydechowy 2 10.12.2008 18:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.