![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,532
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 22 godz 25 min 2 s
|
![]()
Taki zimowy post - Thanks from the mountain za gratulacje::
![]() W cieple sobie grzebie w gaźniki do rd07A i w haynesie wszystko sprawdzam. I co widzę? RD04 - 2 i 1/2 obrotu RD 07 P do S - 1993 do 1995 - 2 i 1/2 obrotu RD 07A (T Model) od 1996 obrotu - 2 i 3/8 obrotu. A dlaczego to piszę? Bo byłem przekonany, że RD07A 2 i 3/4 obrotu - nieczytelny pdf jest w tym miejscu w dziale download (tu się udało odczytać https://www.dualsportafrica.com/Honda_XRV_750%20Africa_Twin%20XL_600-650_VTransalp_'87-02_Service_Repair_Manual.pdf).
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. Ostatnio edytowane przez Mallory : 20.02.2017 o 08:31 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Ja bym zamienił 3/8 na 1/3
![]()
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,532
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 22 godz 25 min 2 s
|
![]() ![]() ![]() 1/24 obrotu - warto się zastanowić... A żartując trochę mniej, chociaż ciągle, to różnica 3/4 obrotu a 3/8 obrotu to kąt 135° - więc trochę jest.
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
![]() |
![]()
Oczywiście ale i tak trzeba brać poprawkę na zużycie silnika, wnętrzności gaźnika , nierównomierność zużycia cylindrów , szczelność ...... i z podstawowych nastawów czasem niewiele zostaje.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,532
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 22 godz 25 min 2 s
|
![]() Cytat:
Jednak na czymś trzeba się oprzeć, od jakichś nastawów zacząć. Dla mnie nastawy fabryczne do rozpoczęcia setupu przemawiają najbardziej. Dzieju - nie Twoje (żeby nie było ![]()
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
ustawianie składu mieszanki | rambo | Regularne czynności serwisowe | 67 | 10.09.2025 18:05 |
skład mieszanki RD 03 | martinhead | Uklad paliwowy i wydechowy | 38 | 01.12.2019 23:27 |
regulacja mieszanki - faq? | Evvil | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 09.09.2012 15:38 |
Tuningowa śruba mieszanki | paku | Uklad paliwowy i wydechowy | 19 | 15.10.2009 17:10 |
Skład mieszanki w RD 03 | Cibor klv | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 10.12.2008 18:32 |