![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 787
Motocykl: RD03
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 3 godz 35 min 10 s
|
![]()
Stary zrób prosty rachunek. Prądnica daje 360 - nominalnie, przyjmij 10% rezerwy masz 330.
Dwie lampy po 60 to 120W, stop 15, pozycja przód 3, tył 5, halogeny 2x55, podświetlenie zegarów jakieś 5, jakiś pobór blizej nie znany bierze moduł, cewka. Oświetlenie to około 260W. Jeśli nie bedziesz jechał na wszystkim na mksa czyli swiatła i halogeny caly czas łacznie powinno dac rade. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
2013 Maroko z plecakiem, czyli ile trampki dadzą rady. | Cynciu | Trochę dalej | 103 | 17.06.2014 20:53 |