![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#22 |
![]() |
![]()
Ja mam Terese od niecałych dwóch lat. Wcześniej miałem Transalpa 650. Wiem, że to nie Afryka ale podobne. W Teresce plastików praktycznie brak (nie licząc zbiornika, te które są na boczkach, w naturalny sposób zastępują gmole, przy upadku poddają się lub pękają ale można je tanio i szybko wymienić, w odróżnieniu od Trampka gdzie przy byle glebie zaczepy pękały. Silnik ciągnie od samego dołu. Spalanie od 3,8 do 5,5.
Zrobiłem w tym roku tą samą trasę co na Transalpie (1600 km autorstradą na raz) i tu trzeba przyznać, że Trampek miał wygodniejszą kanapę ale spalanie przy 130 Km/h 2 litry mniej, czyli jeden przystanek mniej. Zawias bez porównania - przejechałem te same trasy po szutrach w Alpach na obydwu i Tereska dużo lepsza. Kokpit mega prosty i w bardzo dobrym położeniu. Szybę eymieniłem na największą i najszerszą i nie jest źle - w porównaniu z fabryką wręcz super. Przy fabrycznej łeb po 500 km chciał odpaść. 130 km/h z trzema kuframi i wałkiem jedzie się komfortowo, bardziej niż Trampkiem. |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Montaż tuby narzędziowej do XT660Z | Sub | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 17.03.2014 18:56 |
XT660Z Tenere 2013 | Niskers | Inne - dyskusja ogólna | 4 | 18.05.2013 18:13 |