![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#29 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2014
Miasto: HollyCity
Posty: 202
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 6 dni 20 godz 14 min 7 s
|
![]()
Gwoli ścisłości to występuje , w Polsce , tylko jedna ilość oktanów a jest to 95 , cała reszta posiada jedynie uszlachetniacze powodujące lepsze spalanie co rzekomo ma być odpowiednikiem iluś tam oktan więcej , zależy ile się tego doleje , np. na 20 ton 95 dolewa się ok 0,5kg tego czegoś i mamy VPower , tak to wynika z relacji pracownika jednej z naftobaz , a jedynie stacje Lukoil , nie są zaopatrywane z Orlena czy Lotosu. Poza tym dłuższe stosowanie tego paliwa wiąże się ze zmasakrowaniem układu paliwowego , diesle niestety są czulsze na to. Co do gazu to latem oszukują i mieszają 30/70 co przekłada się na zasięg , uboższa ale przy tych temperaturach nie ma problemu z jazdą , teoretycznie powinien odpowiadać 105 oktanom , za to w zimie jest mieszanka taka jak być powinna czyli 50/50 , inaczej nie dało rady by na tym jeździć i dlatego mamy większy zasięg . Tak mi to wytłumaczył kolega przyjaciel serdeczny mojej żony , zapewne sflustrowany , pracownik koncernu paliwowego.
__________________
![]() ![]() Triumph Tiger 885 t400 Triumph Sprint ST955i http://allriders.pl http://www.tigerforum.pl http://sprint.fora.pl Ostatnio edytowane przez WieRcik : 11.12.2014 o 20:31 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Power Big Meeting Vasteras | Bies13 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 27.02.2014 20:03 |
Czyszczenie - ogólnie | jorge | Regularne czynności serwisowe | 35 | 02.04.2012 06:41 |