| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Lejdis Motocykl + kobieta, czyli wszystko co może być związane z tym duetem | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 687
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 12 godz 42 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			BABA a czemu 4t a nie 2t ?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
| 
			
			 ...a nu jaho...kultura musi być... 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: B(i)BI 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: XT 600 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 58 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			głównie spalanie, trwałość, zakres obrotów , opinie
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Warszawka 
					
				
				
					Posty: 1,483
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 66666 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 21 godz 50 min 32 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wprawdzie nie będzie gospodarza ,ale mam permit na umówienie się z żoną pod nieobecność 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	felkowski sikanie z wiatrem to chodzenie na łatwizne  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 687
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 12 godz 42 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			raczej głównie opinie  
		
		
		
		
		
		
		
	  które traktują o wysilonych sprzętach crossowych a nie o endurakach ![]() latam 200 exc 2t - spalanie porównywalne z drz 400 ktm 250 exc-f w tych samych warunkach - trwałość, mam znajomych którzy ganiają na 200 exc z roku 2001 i to nie mało wciąż na oryginalnym tłoku - zakres obrotów - sprzęty endurowe mają mocny dół (za wyjątkiem 125 exc który ma małą pojemność i jest bardziej wyżyłowany) więc jeździsz w całym zakresie obrotów za plus mogę dodać znacznie mniejsze zaangażowanie serwisowe (wymieniasz oleum tylko w skrzyni) nie regulujesz zaworów i parę innych. Proponuję nie słuchać mitów o 2t tylko rozmawiać z użytkownikami ale sprzętow z homolgacją a nie torowych. 4t torówka też potrafi 14 spalić  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | |
| 
			
			 ...a nu jaho...kultura musi być... 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: B(i)BI 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: XT 600 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 58 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
  , to teraz pytam, czemu dla mnie lepszy może być 2T, jaka jest przewaga 2T enduro nad 4T enduro? 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez BABA : 13.01.2009 o 20:29  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem czy 2T będzie dla Ciebie lepsze. Sama musisz zdecydować. 
		
		
		
		
		
		
		
	Ja długo się zastanawiałem. Właściwie stawiałem na 4T ale... Spotkałem się z kolesiem, który ma EXC 250 2T. Po pierwsze usiadłem, położyłem moto, podniosłem, hmmm, wsiadłem i polatałem po torze i polu. Waga i poręczność zrobiły na mnie duże wrażenie. Potem przyszedł czas na rozmowy o utrzymaniu, serwisowaniu itd. Okazuje się, że moto praktycznie bezobsługowe. Przy moim lataniu trzeba raz na rok wymienić olej w skrzyni i raz na dwa lata tłok. Jak będę więcej i ostrzej latał to tłok może raz na sezon. Jednym słowem do moto zagląda się raz w roku! W porównaniu z 4T to jednak rzadko. Jeszcze krótko inne zalety. Generalny remont (jak kupisz minę) zamyka się praktycznie w wymianie tłoka i korby czyli jest dużo tańszy niż w 4T. Odpalanie 2T kopką jest banalnie proste. O zaletach 4T nie będę pisał bo sama masz. Ty decydujesz.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
| 
			
			 Common Rejli 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 3,714
				 
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure 
Przebieg: dupa 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 44 min 12 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Teoretycznie 2t to silnik, który ma mniej ruchomych części. Mniej części - mniejsza masa. Mniejsza masa - lżejszy motocykl jako całość i żwawsza reakcja na dodanie gazu. No i nie pogniesz zaworów tłokiem gdyby coś ten teges  
		
		
		
		
		
		
			 .
		
				__________________ 
		
		
		
		
	BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki  . I stelaże.NIE SPRZEDAM! ![]()  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
| 
			
			 ...a nu jaho...kultura musi być... 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: B(i)BI 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: XT 600 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 58 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			przy pojemności od 125 do 250 ( 350 ) jak wypada porównanie? ma być małe, lekkie, jak najmniej awaryjne i bezobsługowe, wiadomo że nie będę tak katować ( w pozytywnym tego słowa znaczeniu ) jak Wy Panowie, dopiero się uczę. W tym momencie trochę już się pogubiłam jeśli chodzi o to czy 2T a 4T. Tak jak chłopaki mówli że lepiej 4T bo tamto i tamto, to teraz już nie wiem
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
| 
			
			 ...a nu jaho...kultura musi być... 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: B(i)BI 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: XT 600 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 58 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			to jeszcze raz z modyfikacją 
		
		
		
		
		
		
			dobra, co nastepuje: 1. lekkie 2. niskie 3. 4T lub 2T 4. z homologacją 5. możliwie najmniej awaryjne i najmniej obsługowe 6. starter mile widziany z uwagi na kontuzje prawej nogi ( jak nie to trudno, jakos poradze ) 7. pojemnosc od 125 do 350 8. i zeby troche mocy mialo ale bez przesady, bo sobie krzywde zrobie ![]() rozważania już nad : KLX 250, DR 125, WR 250, DR 350, XLR 250, 200 exc, DT 125 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez BABA : 13.01.2009 o 21:13  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2008 
				
					
				
				
					Posty: 249
				 
Motocykl: nie mam AT już 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 4 dni 8 godz 19 min 9 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			no i kupując dwu suwa musisz przyzwyczaić się do tego smrodu i pierdzenia  
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Lekkie enduro na długą podróż | Tofel | Lejdis | 98 | 11.10.2017 12:47 | 
| Ukraina 4 dni od czwartku na lekkie | electro | Umawianie i propozycje wyjazdów | 12 | 08.05.2014 00:34 |