Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.01.2009, 11:23   #10
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
ja bym wymienił silnik, bo raz że już go tak jak fabryka nie żłożysz. dwa że wymienieone czesci nie bede tak dobre jak oryginał
Tu bym nie przesadzał, w fabrykach też pracują tylko ludzie. Tym bardziej, że jak pisze motormaniak nie trzeba rozpoławiac.
A że nie będzie to jak oryginał to się oczywiście zgodzę. Tak czy tak robiłbym takie cuda tylko, jeśli wiedziałbym, że reszta silnika jest ok. Kupowałbym używany silnik, też tylko gdybym wiedział, że jest w lepszym stanie. I bądź tu mądry..
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
korbowód simson102477 Silnik, sprzęgło, skrzynia 11 04.06.2014 08:58
Zaworki iglicowe - 07 a 04, zużycie? Olek Uklad paliwowy i wydechowy 8 01.02.2012 21:26
korbowód/sworzeń/tłok Sławekk Silnik, sprzęgło, skrzynia 8 06.10.2009 19:52
Zużycie zębatki Kudłaty Rysiek Rama, zawieszenia, napęd 36 10.06.2009 14:23
Jak założyć pierścień zabezpieczający sworzeń w KTM? Lepi Inne - dyskusja ogólna 8 11.03.2009 20:59


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.