Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.04.2014, 22:41   #16
Szpilon


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 133
Motocykl: RD07a
Szpilon jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 6 godz 23 min 25 s
Domyślnie

Od 50tkm jeżdżę na Mikuni. Przy prędkości maksymalnej (gaz odkręcony do oporu) utrzymywanej przez ok.2-3 minuty silnik zaczyna przerywać. Ewidentnie brakuje paliwa. Coś musi być z tą wydajnością pompek...
Na oryginalnej tego nie maiłem.
Szpilon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wyciek paliwa przy glebie... Arecki007 Uklad paliwowy i wydechowy 20 06.10.2011 15:20
Jak się zachowuje pompa przy braku paliwa w wężyku ?? paku Uklad paliwowy i wydechowy 9 01.03.2010 20:27
Pompa Mikuni hero Wszystko dla Afryki 2 29.10.2008 21:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.